3D akčních her se poslední dobou objevilo jak hub po dešti. Jednou z nich je i
Serious Sam od poměrně neznámé chorvatské grupy CROTEAM, tedy jeho druhé pokračování. Jedná se
o opravdovou masovou řežbu, až trochu prostoduchou. Pokud jste si stěžovali, že máte ve hrách málo
potvor, tak tady se budete proklínat. Běžně jich za jeden level porazíte třeba 500 někde i 1000. Celkově mám ze hry dost smíšené pocity. Na jedné straně celkem slušný engine (na TNT2 1024x768 se to hejbalo v pohodě) zvládající obrovské exteriéry, překonávající mnohanásobně legendární Unreal, pěkně zpracované starověké levely a celkem dobrá hudba, na druhé straně trochu směšně až pouťově vyhlížející potvory (vyjma scorpmana a devila), které mi do těch levelů prostě nesedí. Hra je až moc přímočará, prostě pobít a jít. Taky je trochu trapný jak potvory z ničeho nic spadnou z nebe a po zabití se zas vypaří. Nejsem žádný máčko, ale obtížnost na nastavení normal je občas nehratelná, takže se "please god" či "please fly" (na konzoli) hodilo. Chce to holt šikovně využívat powerupy a občas fláknout serious bomb a je po nich... |